Dječji vrtić Kutina ove godine pohađat će 586 djece u 7 jasličkih i 20 vrtićkih skupina, te 3 skupine predškolaca. Potrebe za dodatnim kapacitetima u vrtiću postoje, a kako grad planira riješiti smještaj djece bila je tema današnje konferencije za novinare na kojoj su govorili ravnateljica Dječjeg vrtića Kutina Sandra Todorov te gradonačelnik Zlatko Babić sa suradnicima.
„Ove godine imali smo 183 predane molbe za redovan vrtić i 28 za program predškole, za koju još prikupljamo zamolbe. Od prijavljene djece 118 djece smo smjestili dok nam se 56 djece nalazi na listi čekanja. Među njima je 32 djece čija oba roditelja rade i 24 s jednim ili niti jednim zaposlenim roditeljem“, istaknula je ravnateljica vrtića najavljujući da se pitanje smještaja djece u vrtić rješava.
U suradnji s Gradom kao osnivačem u pripremi je uređenje prostora u Kolodvorskoj 31 (roza zgrada ispod SELK-a) gdje će biti smještena djeca jasličke dobi. „Dosad smo u Kutini izgradili nekoliko prostora za jasličke skupine i na taj način riješili listu čekanja. Tako će biti i ove pedagoške godine. Cilj je izgradnja novih vrtića čime ćemo zadovoljiti potrebne pedagoške standarde i na čemu radimo“, rekao je gradonačelnik Zlatko Babić.
Voditelj projekata izgradnje dječjih vrtića iz Odjela za gospodarstvo Grada Kutine, Mišel Novosel, rekao je kako je u tijeku provedba javne nabave za nastavak izgradnje dječjeg vrtića kod OŠ Zvonimira Franka te i ovim putem pozvao zainteresirane da se jave na natječaj koji završava 12. srpnja. Što se tiče vrtića u Kutinskoj Slatini isto je u tijeku postupak javne nabave, a projekt vrtića u Repušnici je u pripremi i tijekom kolovoza se očekuju prijave na natječaj za izgradnju. Bilo je riječi i o teškoćama s izvođačima radova koji imaju problem s radnom snagom na projektima u svim gradovima RH, no očekuju se skora rješenja i realizacija izgradnje triju vrtića čime bi u Kutini bili u potpunosti ispunjeni pedagoški standardi.
Još je jedan važan podatak istaknula ravnateljica vrtića Sandra Todorov, a to je da se iz godine u godinu povećava broj djece s teškoćama u razvoju čime se pedagoški standardi dodatno zaoštravaju u smjeru smanjivanja broja djece u grupi. Zaključeno je kako se sa svim roditeljima razgovara individualno i traži rješenje, osobito prioritetnih skupina, odnosno smještaja djece gdje su oba roditelja zaposlena, te kako će se izgradnjom dodatnih kapaciteta riješiti lista čekanja i premostiti razdoblje dok se ne izgrade novi vrtići.