Udruga za zaštitu potrošača Kutina uputila je Priopćenje za javnost u kojem potrošače izvještava o dostavi računa za potrošeni plin nakon promjene opskrbljivača.
Udruga je službeni upit poslala Gradskoj plinari Zagreb i dobila slijedeći odgovor:
Ugovori su poslani svim korisnicima na potpis, a računi su izrađeni te poslani poštom, pa se mogu očekivati u sljedećim danima.
Računi će biti s procijenjenim količinama plina za sljedeća tri mjeseca, ali s tri mjesečna obroka (slično uplatnicama HEP) koji se mogu plaćati po isteku mjeseca (ne u jednom obroku kako je to napravio EON). Moslavina Plin vrši samo tromjesečna očitanja koja dostavlja GPZO radi usklađenja stanja.
VAŽNO! Ukoliko želite plaćati stvarnu potrošnju za svaki mjesec, to vam je omogućeno putem aplikacije dostupne na stranicama GPZO te svakog mjeseca besplatno možete dojavljivati krajem mjeseca stanje brojila. Za to vam je potrebna šifra kupca, koja će biti istaknuta na novim računima, a s kojom se možete prijaviti pri dojavi stanja. Upute korisnicima dostupne su na web stranici GPZO, na dolje naznačenoj poveznici.
Prema riječima GPZO, stanje plinomjera možete dostaviti i telefonski Moslavini Plin, koji bi trebali stanje dojaviti opskrbljivaču, pa se nadamo da je i ta opcija provediva u praksi za sve one koji nemaju mogucnosti komunikacije internetom. Ovu informaciju ćemo provjeriti te vas izvijestiti naknadno.