Gradonačelnik Josip Mišković i predsjednik Gradskog vijeća Saša Jagarčec održali su radni sastanak sa direktorom Komunalnih servisa Popovača Ivorom Stanivukovićem koji ih je ovom prilikom izvijestio o aktivnostima i ostvarenim rezultatima po pojedinim djelatnostima Poduzeća tijekom proteklog razdoblja.
Gradonačelnik je uvodno izrazio zadovoljstvo uspješnom organizacijom samostalnog prikupljanja otpada na ovom području, u koju je Popovača, podsjetio je, ušla nakon nabavke triju za ovu djelatnost specijaliziranih vozila, a sve u cilju podizanja kvalitete ove usluge uz nižu cijenu za građane krajnje korisnike.
„Komunalni servisi Popovača d.o.o. podijelili su oko 2800 kanti za odvojeno prikupljanje papira i plastike postojećim korisnicima, a do kraja rujna planiramo u sustav prikupljanja miješanog komunalnog otpada uvrstiti i novih oko 1500 korisnika čime ćemo zasigurno značajno utjecati na smanjenje divljih odlagališta na ovom području. Analizom pokazatelja na terenu izražena je potreba za novom opremom kako bi nastavili unaprjeđivati kvalitetu naše usluge, a čija je nabava aplicirana prema Fondu za zaštitu okolišta i energetsku učinkovitost. U tom smislu stoga uskoro očekujemo opremanje sa još 1500 žutih i 1500 plavih kanti, potom komunalnim strojem za odvojeno prikupljanje otpada na električni pogon koji obavlja i poslove čišćenja, kao i eletričnim komunalnim triciklom. Ovim projektom obuhvaćeno je i niz aktivnosti usmjerenih na edukaciju građana, a prije svega djece i mladih, o važnosti odvojenog prikupljanja otpada“- naglasio je Ivor Stanivuković uz kojega je sastanku nazočio i voditelj prikupljanja otpada i reciklažnog dvorišta Anto Žilić.
Kako je također izvijestio u okviru svog osvrta na uvođenje novih djelatnosti popovačkih Komunalnih servisa, dvoje postojećih zaposlenika uspješno je završilo edukaciju kojom su osposobljeni za jednostavne dimnjačarske poslove te će se uskoro pristupiti nabavkom potrebne opreme i u tom segmentu. „Tijekom posljednja dva mjeseca izvršena je i reorganizacija djelatnosti održavanja zelenih i javnih površina u okviru koje je definirana nova podjela područja Grada Popovače u zone prioriteta, a koja, između ostalog, podrazumijeva učestalije čišćenje odnosno košnju u središtu Grada“- istaknuo je direktor KSP-a te najavio i skoro otvaranje Tržnice sa gradskom blagajnom gdje će se građanima osigurati plaćanje svih gradskih naknada i računa bez naknade. Kako je također izdvojio u okviru ovog susreta, nakon nedavnog uređenja površina oko sajmišta, u pripremi je i nova organizacija zakupa prostora na toj lokaciji.
Zaključujući sastanak gradonačelnik Josip Mišković još jednom je izrazio pohvalu svim djelatnicima Komunalnih servisa na iznimnom angažmanu i uspješno odrađenim tehničkim pripremama svih aktivnosti obuhvaćenih bogatim programom ovogodišnjeg obilježavanja Dana Grada.