Služba za odnosne s javnošću trgovačkog lanca Studenac poslala je Piropćenje za javnost:
STUDENAC PREUZEO LANAC LONIA I POSTAJE TRŽIŠNI LIDER U VELIČINI PRODAJNE MREŽE S VIŠE OD 1000 PRODAVAONICA
Studenac istovremeno nastavlja rast i uvođenjem strategije digitalne transformacije koja će podržati daljnji razvoj mreže i unapređenje komercijalne ponude
Zagreb, 6. lipnja 2021. – Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, preuzeo je kutinski trgovački lanac Lonia s 300 prodavaonica u šest županija i Gradu Zagrebu te s više od 1400 zaposlenika. Studenac je tako potvrdio poziciju vodećeg maloprodajnog lanca po broju prodavaonica u Hrvatskoj te je prvi koji ih u svojoj prodajnoj mreži ima više od 1000, a kupcima je sada na usluzi više od 5500 zaposlenika. Istovremeno, Studenac nastavlja svoj razvoj pokretanjem centra izvrsnosti Studenac Digital za najnaprednije korištenje analitike i upravljanje podacima jer je digitalna transformacija strateški smjer kompanije za još jedan korak bliže kupcu i povećanje učinkovitosti poslovanja.
„S više od 1000 prodavaonica Studenac je prvi maloprodajni lanac u Hrvatskoj koji je došao do te čarobne brojke. To ujedno znači da smo u posljednje tri godine gotovo utrostručili svoju prodajnu mrežu i sada smo snažno prisutni u gotovo svim županijama diljem Hrvatske i u Zagrebu. Istovremeno, Studenac ima najveći tržišni udio kada govorimo o takozvanom proximity formatu, odnosno malim prodavaonicama koje su kupcima nadohvat ruke i nude sve ono što im je bitno. No, u Studencu tu nećemo stati. Nastavit ćemo snažno rasti i to daljnjom ubrzanom digitalnom transformacijom poslovanja koristeći naprednu analitiku i upravljanje podacima u novoosnovanom centru izvrsnosti Studenac Digital u sklopu kojeg će nam se u tim pridružiti podatkovni inženjeri i znanstvenici“, rekao je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.
Iz Studenca su ujedno istaknuli da je Enterprise Investors fond u Studenac uložio više od 260 milijuna eura od 2018. godine do danas što uključuje ulaganja u razvoj poslovanja, kapitalna ulaganja i akvizicije, koje su same iznosile više od 120 milijuna eura. Naime, uz organski rast Studenca, prodajna mreža povećala se za 595 prodavaonica zahvaljujući akvizicijama Istarskih supermarketa, Sonika, Bure i u ovoj godini lanaca Pemo, Kordun, Duravit te sada i lanca Lonia.
Prisutnost lanca Lonia u Zagrebu i kontinentalnoj regiji u Studencu su prepoznali kao značajnu prednost za daljnji rast kompanije. Stoga odmah počinje poslovna integracija dviju kompanija, a uslijedit će i promjena vizualnog identiteta lanca Lonia i uvođenje brenda Studenac. No, iz Studenca ističu kako će i sada, kao i u dosadašnjim integracijama, zadržati sve prednosti koje imaju kupci i zaposlenici lanca Lonia, uz nadogradnju na moderne procese, pogodnosti za zaposlenike te ponudu proizvoda i usluga Studenca.
S ciljem da ove godine dosegnu pro forma prihode od 500 milijuna eura i uđu u Top 6 maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, Studenac će u narednom razdoblju posebnu pažnju usmjeriti na digitalizaciju poslovanja. Naime, sustavnom analizom i korištenjem podataka Studenac će odgovoriti na specifične potrebe kupaca i poboljšavati ponudu, od personaliziranih promocija do potpuno lokaliziranog asortimana. Posljedica je to društvenih i gospodarskih trendova, poput promjena u navikama s fokusom na zdravu hranu, ubrzanog tempa života i potrebom za To Go ponudom te osjetljivosti kupaca na trošak potrošačke košarice zbog rastuće inflacije i drugih ekonomskih uzroka. Industrija robe široke potrošnje stoga mora kupcu u pravom trenutku ponuditi ono što on traži i po odgovarajućoj cijeni.
„Digitalna transformacija je strateški smjer kako bismo napravili još jedan korak bliže kupcima, ali i povećali učinkovitost cjelokupnog poslovanja. Naime, Studenac već sada u svom inovativnom proximity formatu nema izravnu konkurenciju, a intenzivno ćemo nastaviti obogaćivati ponudu prema specifičnim potrebama kupaca. Primjerice, sada u više od 300 prodavaonica imamo iznimno traženu To Go ponudu i svježe pečene pekarske proizvode, a pokrenuli smo i gastro odjel naziva Bistro sa svježe pripremljenim gotovim jelima. Istovremeno, ostajemo fokusirani na kvalitetnu ponudu proizvoda i suradnju s domaćim dobavljačima. Naime, kao kvartovska trgovina jedinstvenog proximity formata, naša strategija rasta ostaje utemeljena na ispunjavanju potreba lokalnih kupaca“, istaknuo je Dragan Baškarad, član Uprave za operativne poslove u Studencu.
Iz Studenca su zaključili da nastavljaju poboljšavati agilnost poslovanja te ponudu s novim proizvodima i uslugama pa između ostalog i skorim uvođenjem samoposlužnih blagajni. Uvjereni su stoga da će Studenac nastaviti razvijati svoje konkurentske prednosti zahvaljujući doprinosu sada više od 5500 zaposlenika u toj brzorastućoj kompaniji i u povijesno-dinamičnom razvoju domaćeg sektora maloprodaje.