LAG „Moslavina“ uspješno je u suradnji s turističkim zajednicama Čazma, Ivanić-Grad, Kutina, Popovača i Sjeverna Moslavina proveo dva važna projekta, “Izrada strategije brendiranja destinacije Moslavina” i “Digitalizacija turističke ponude Moslavine”. Kako je pojašnjeno na konferenciji prilikom njihova predstavljanja, glavni im je cilj turističkim dionicima omogućiti alate kojima će zasigurno pomoći da destinacija i ponuda regije Moslavine bude prepoznatljiva na turističkom tržištu.
„Nadamo se da će postati simbol identiteta ljudi koji ovdje žive, a specifičan je po tome upravo zato što smo ga s njima i radili. Ono što je bilo otežavajuće, zapravo bila je i inspiracija u kreativnom zadatku te smo oblikovanje brandinga usmjerili na način da napravimo kontru tome što je Moslavina rascjepkana na tri administrativna područja i zato je branding na kraju dosta identitetski snažan.“ – rekao je brand strateg Ivan Fistrić.
Sva ta raznolikost regije Moslavine imat će veću dodanu vrijednost ako se nudi i predstavlja pod zajedničkim imenom, odnosno kao jedinstvena turistička destinacija, stoga je pri LAG-u osnovan i Odbor za turizam. Kako bi još jače promovirali regiju i pojedinačno predstavili turističke dionike s područja Moslavine, turističke zajednice su se financijskim sredstvima uključile u projekt i dodatno financirale samu digitalizaciju turističke ponude Moslavine putem platforme Tour Explorer.
„To je platforma koja omogućuje pregled kompletne turističke ponude regije, upite, rezervacije pa i samo plaćanje željene turističke usluge ili proizvoda“ – istaknuo je njezin izrađivač Ivan Ilijaš. Napomenuo je i kako više od 70% turista preko interneta traži takve informacije te da je takav način promidžbe regije veliki iskorak prema naprijed i budućnost daljnjeg razvoja u čemu, nažalost RH zaostaje za drugim državama.
„Ovaj događaj realizacija je ideje koja je iskazana 2018. godine, a koju su već tada podržavale sve jedinice lokalne samouprave na ovom području. Upravo su gradovi i općine s ovog područja realizirali brojne investicije u javnu turističku infrastrukturu, a koja je neophodna za turistički razvoj nekog područja“ -istaknuo je ovom prilikom predsjednik LAG-a i gradonačelnik Kutine Zlatko Babić.
Podrška u daljnjem razvoju ovih projekata iskazana je od strane županijske Turističke zajednice, Sisačko-moslavačke županije, ali i Ministarstva turizma i sporta. Ingrid Padjen Đurić, direktorica TZ SMŽ, istaknula je da je svjesna kako je teško promovirati regiju koja se nalazi na rubnim dijelovima tri županije te je stoga čestitala LAG-u što je uspio ujediniti TZ-ove u tako zanimljivom projektu, koji je svakako dobar temelj za daljnji razvoj turizma cijelog područja.
Zamjenik župana Mihael Jurić također je pohvalio nastojanja LAG-a i TZ-ova da doprinose razvoju regije. „Dobar je to početak jedne lijepe priče, koju trebaju prihvatiti svi turistički dionici i predstavljati se pod zajedničkim imenom i sloganom, a kako bi regija bila prepoznatljiva. Osim sve bolje turističke ponude regije ista se može pohvaliti dobrom prometnom povezanosti te blizinom Zagreba, u kojem živi četvrtina RH. Sve su to dobri preduvjeti za daljnji napredak.“ – rekao je Jurić.
Svoje zadovoljstvo viđenim izrazila je na kraju i Sandra Herman, državna tajnica u Ministarstvu turizma i sporta.
„Ima još dosta posla i ulaganja, ali je to lijep početak i dobar temelj izgradnje brenda Moslavine. Za nastavak promidžbe kao i za udružena područja bit će uskoro otvoreni javni pozivi te će biti dostupna i određena financijska sredstva od Ministarstva turizma, na koje će se TZ-ovi moći prijaviti.“ – rekla je Herman te zaključila kako ju raduje buduća suradnja i razvoj ovog područja.
Predstavljanje projekata označilo je i početak manifestacije „Moslavina – skrivena zemlja“, a koja se održava u razdoblju od 20. do 24. travnja. „Manifestacija je zbog epidemiološke situacije pripremljena u vrlo kratkom roku, ali je okupila 40 sudionika. Predstavlja stoga jedinstveni pothvat koji pokazuje kako se upravo udruženim snagama može napraviti puno za razvoj turizma u Moslavini.“- rekao je prezentiravši ju Janko Kezele, predsjednik Odbora za turizam, dok je čast otvorenja pripala upravo državnoj tajnici Sandri Herman.
Više o ovoj manifestaciji, ali i predstavljenim projektima, vizualu, sloganu, ilustrativnoj turističkoj karti, te ostalim promotivnim materijalima, ali i pružateljima turističkih usluga može se pronaći na internet stranici https://moslavina.travel/ . Posjetite ju i istražite, dođite u Moslavinu i doživite nezaboravno iskustvo.