LAG „Moslavina“, u sklopu projekta suradnje „Turizmom razvijamo područje“, izrađuje Brand strategiju Moslavine kao jedinstvene turističke destinacije.
Za potrebe iste, pri LAG-u „Moslavina“, osnovan je Koordinacijski odbor za turizam u koji su uključeni bitni turistički dionici regije Moslavine. Jedna od aktivnosti, za potrebe izrade Strategije, su i nedavno održane radionice s dionicima turističkog razvoja Moslavine, a čiji su domaćini i organizatori bile turističke zajednice. Provela ih je tvrtka Size d.o.o. iz Zagreba, koja je i izrađivač Brand strategije.
Radionice su održane u svih 5 Turističkih zajednica, odnosno u Kutini, Popovači, Garešnici, Čazmi i Ivanić-Gradu, a uz domaćine, direktore i voditelje TZ-ova, gradonačelnike Popovače i Kutine, istima je prisustvovao predsjednik Koordinacijskog odbora za turizam, Janko Kezele. „Činjenica je da na području Moslavine već imamo istaknute brendove, a ovim projektom napravit će se korak dalje. On će sve dionike ujediniti i osnažiti. Ponuda na području Moslavine je raznovrsna, ali svi smo svjesni toga da nije organizirana. Dakle, cilj ovog projekta je da u konačnici dobijemo alate koji će nam koristiti da turistima pružimo kvalitetniji doživljaj. To je u prvom redu web stranica, potom karta područja i brošura te slogan i logo s kojima ćemo nastupiti na tržištu.“ – rekao je Kezele.
Zbog epidemioloških mjera broj sudionika bio je ograničen, a najviše, 18 bilo ih je u Popovači.
Najveći problem Moslavine, kao regije, svakako je njena rascjepkanost na dijelove čak tri županije. Takvu nepravdu, pri teritorijalnoj raspodjeli, nije doživjela niti jedna regija pa se Moslavina pomalo izgubila, odnosno postala je neprepoznatljiva. Većina prisutnih sudionika ovih radionica slažu se da je brendiranje Moslavine kao regije nešto što je nužno, naglasio je Ivan Fistrović iz tvrtke Size. Uz prezentaciju i početnu viziju u razvoju brenda Moslavine, tijekom radionica održana je i diskusija s dionicima.
Kao zaključak, Fistorivć je istaknuo kako se svi prijedlozi dionika mogu lijepo ukomponirati i utkati u osnovni brend i tako svaki dio Moslavine može pričati zajedničku priču koju može začiniti i nečim svojim prepoznatljivim i jedinstvenim. „Brendiranje je nužno i potrebno Moslavini da ju izvuče iz zaborava, a za isto će trebati i truda i vremena pa se mole svi turistički dionici i oni koji vole Moslavinu na razumijevanje i pomoć u budućem brendiranju naše lijepe regije.“ – poručeno je na kraju radionica.