U Vinskom dvoru u Popovači 16.ožujka održana je radionica za izradu brand strategije Moslavine sa zainteresiranim turističkim dionicima s područja Grada i okolice.
Prilikom obraćanja okupljenima gradonačelnik Popovače Josip Mišković naglasio je kako mu je iznimno drago što LAG zajedno sa svim jedinicama lokalne samouprave koje obuhvaća, sudjeluje u jednom ovakvom projektu koji će doprinijeti razvoju kontinentalnog turizma na ovom području. „Nadam se da će i ova naša aktivnost uroditi plodom i da ćemo zajedno dočekati da i naš kontinentalni turizam zauzme važan segment u gospodarstvu Republike Hrvatske. Za turističke dionike, ali i jedinice lokalne samouprave on donosi određene prihode i određenu aktivnost, te nova radna mjesta i veći broj gostiju. Mislim da za to preduvjete imamo. Svi znamo da je Moslavina Bogom dana, svi o tome pričamo, kako mi koji ovdje živimo, tako i svi oni koji dođu ovdje u Moslavinu. Upravo zbog toga nadam se da će turizam postati jedna važna grana u Moslavini, ali i široj okolici.“ – rekao je gradonačelnik Mišković.
Izrada brand strategije Moslavine dio je međuteritorijalnog projekta suradnje pod nazivom „Turizmom razvijamo područje“, kojeg provodi LAG Moslavina uz šest partnera – kontinentalnih LAG-ova, istaknuo je Janko Kezele, član Upravnog odbora LAG-a Moslavina istaknuvši kako se ideja za ovaj projekt javila prije dvije godine kada su se našle i financijske mogućnosti za pokretanje projekta. „Činjenica je da na području Moslavine već imamo istaknute brendove, a ovim projektom napravit će se korak dalje. On će sve dionike ujediniti i osnažiti. Teško je razvijati turizam na području koje nije turistička destinacija, koje nije organizirano i koje ne može svojem turistu pružiti zadovoljenje svih njegovih potreba. Svi smo mi ponekad turisti i kad dođemo na neko područje, želimo imati što raznovrsniju turističku ponudu. Ponuda na području Moslavine je raznovrsna, ali svi smo svjesni toga da nije organizirana. Dakle, cilj ovog projekta je da u konačnici dobijemo alate koji će nam koristiti da turistima pružimo kvalitetniji doživljaj. To je u prvom redu web stranica, potom karta područja i brošura te slogan i logo s kojima ćemo nastupiti na tržištu“ – naglasio je Kezele.
Izrađivač strategije – Studio SIZE, upoznao je sudionike radionice s projektom brendiranja Moslavine, te su kroz razgovor prikupljena njihova mišljenja i ideje o prepoznatljivosti Moslavine, turističkim potencijalima i potrebama turističkih dionika.
Radionice s turističkim dionicima nakon Kutine i Popovače, održati će se još u Garešnici, Čazmi i Ivanić-Gradu.