Turizmom razvijamo područje novi je EU projekt u kojem je LAG Moslavina glavni partner. U Kutini je održan koordinacijski sastanak ovog međuteritorijalnog projekta suradnje, koji se provodi kroz LEADER – Mjeru 19. Projekt suradnje provode 6 partnera, odabranih kontinentalnih LAG-ova, u kojem je LAG „Moslavina“ glavni partner, rekla je Anica Lenart voditeljica LAG-a Moslavina.
Brojni OPG-ovi u Međimurju su u razvoju turizma iskoristili prirodne potencijale, a nositelj razvoja turizma su Terme sv. Martin. U LAG-u Međimurski doli i bregi novi iskorak u razvoju turistički potencijala vide i u bogatoj kulturnoj baštini. Vedrana Radmani, voditeljica LAG-a Međimurski doli i bregi rekla je kako žele promovirati međimurske cekere kao prepoznatljivost Međimurja te su se uključili u ovaj projekt zbog zajedničkih interesa i razmjene iskustava u promociji prirodne i kulturne baštine i jačanja turističkih potencijala.
Papuk je poznata destinacija kontinentalnog turizma, ali još uvije nisu dovoljno iskorišteni svi turistički potencijali ovog kraja. Saša Rister, voditelj LAG-a Papuk rekao je kako kroz ovaj projekt partneri mogu razmijeniti iskustva i unaprijediti promociju turizma na svojim područjima.
Partneri u projektu Turizmom razvijamo područja nakon prve radionice u Kutini uvjereni su u uspjeh projekta, jer su i do sada surađivali u raznim akcijama i projektima i postizali su zapažene rezultate.
U sklopu koordinacijskog sastanka održana je i prva Radionica LAG-a „Moslavina“ vezana uz izradu Brand strategije Moslavine.
Cilj je projekta podići kvalitetu života stanovnika na područjima LAG-ova partnera kroz jačanje prepoznatljivosti područja i turističke ponude.
Partneri u projektu Turizmom razvijamo područje:
LAG Moslavina
LAG Baranja
LAG Međimurski doli i bregi
LAG Srijem
Lag Papuk
Lag Virovitički Prsten
PROJEKT „TURIZMOM RAZVIJAMO PODRUČJE“
– vrijeme trajanja projekta od rujna 2020. do lipnja 2022.
– ukupan iznos projekta 1,221,500,00 kn
Projekt suradnje provodi se između 6 odabranih LAG-ova s područja Republike Hrvatske: LAG-a „Moslavina“ kao glavnog partnera, te LAG-ova Baranja, Međimurski doli i bregi, „Papuk“, Srijem i „Virovitički prsten“ kao partnera. Usmjeren je promociji i izgradnji identiteta područja, jačanju prepoznatljivosti i konkurentnosti turističke ponude na područjima LAG-ova partnera, podizanju vidljivosti turističkih atrakcija te razmjeni iskustava putem edukacija, radionica, konferencija, događanja, primjera dobre prakse i sl. Ukupna vrijednost projekta iznosi 1.221.498,00 kuna, a provodit će se od rujna 2020. do lipnja 2022. godine. U okviru projekta planirane su slijedeće aktivnosti: Prijenos znanja i vještina o izgradnji branda nekog područja na primjeru Moslavine; Osmišljavanje i provedba edukativnih radionica „Cekeri – tradicija na moderan način“ LAG-a Međimurski doli i bregi; Osmišljavanje i provedba radionica „Bogatstvo baranjskog veza otkrivamo turistima“ LAG-a Baranja; Povećanje prepoznatljivosti područja izradom promo filma LAG-a „Papuk“; Povećanje prepoznatljivosti područja osmišljavanjem i izradom brošure LAG-a Srijem; Razmjena iskustava i primjera dobre prakse, kao i promocija područja odlaskom na događanja na područja partnera; Organizacijske aktivnosti vezane uz dolazak projektnih partnera na područje domaćina, predstavljanje područja za partnere; Vidljivost projekta – pripremom i izradom paketa promotivnih materijala i Promidžba područja podjelom promotivnih paketa partnerima, koji sadrže reprezentativne lokalne proizvode kao i proizvode koji promoviraju tradiciju kulturne baštine sa područja pojedinog LAG-a ostalim partnerima.
Opći cilj projekta:
– Podići kvalitetu života stanovnika na područjima LAG-ova partnera kroz jačanje prepoznatljivosti područja i turističke ponude – projektnim aktivnostima nastojat će se definirati i izdvojiti najvažnije turističke atrakcije područja LAG-ova partnera, osmisliti način njihove promocije, te potaknuti lokalne dionike na sudjelovanje u promociji i prezentaciji područja u cilju što bolje marketinške komunikacije usmjerene prema potencijalnim posjetiteljima čime se jača prepoznatljivost područja i turističke aktivnosti što u konačnici podiže kvalitetu života stanovnika
Specifični ciljevi projekta:
– Educirati se i razmijeniti iskustava u promociji ruralnog turizma – projektni partneri će putem edukativnih radionica o valorizaciji komparativnih prednosti područja, odnosno izradi branda područja, organizacijom i sudjelovanjem na organiziranim događanjima kod partnera te predstavljanjem primjera dobre prakse, educirati se i razmijeniti iskustva na području promocije i jačanja ruralnog turizma – Jačati specifične oblike ruralnog turizma objedinjavanjem prirodnih i kulturnih resursa, tradicijske baštine te posebnosti područja – projektnim aktivnostima, a koje se odnose na osmišljavanje i primjenu unikatnih turističkih proizvoda očuvanjem kulturne i tradicijske baštine, promovira se određeno područje te jača prepoznatljivost istog