U organizaciji Turističke zajednice Sisačko-moslavačke županije a s ciljem pružanja modela za komunikaciju i interpretaciju tradicijske baštine u kulturnom turizmu kroz kreativnu upotrebu novih tehnologija u funkciji kreiranja doživljaja i interpretacije baštine u turističkoj destinaciji provodi se edukacija.
Ona je namijenjena turističkim pratiteljima, vodičima, animatorima i informatorima, turističkim zajednicama općina i gradova, turističkim agencijama, event menadžment agencijama, razvojnim agencijama, LAG-ovima, hotelima, kampovima, kulturno umjetničkim i amaterskim društvima, obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima (OPG), vinarijama, muzejima i etno zbirkama, nacionalnim parkovima i parkovima prirode.
Edukacija je osmišljena kroz 3 modula po tri tematske cjeline u ukupnom trajanju od 120 sati, a provode ju predavači s Visoke škole za komunikacijski menadžment Edward Bernays u suradnji s Ansamblom narodnih plesova i pjesama „Lado“, Institutom za etnologiju i folkloristiku, Etnografskim muzejom u Zagrebu, Hrvatskom obrtničkom komorom i Hrvatskom gospodarskom komorom.
Nakon što je prvi modul, vezan uz tradicijsku baštinu, tradicijske obrte i brendiranje, u studenom održan u Sisku, iz Turističke zajednice Sisačko-moslavačke županije obavještavaju kako će se drugi modul održati u Kutini, u periodu od 06.- 08.02. te od 13.– 15.02.2020.godine.