U kutinskom klubu Arcus u okviru događaja KultKino smještenog u srce FANI-ja Festivala alternativnog i nezavisnog izričaja imali smo priliku upoznati Stipu Bačića, mladog ali iskusnog marketinškog stručnjaka čija je agencija Señor proglašena najboljom marketinškom agencijom na Weekend media festivalu u Rovinju.
Stipe Bačić rođeni je Kutinčan sa zagrebačkom adresom, jedan od mnogih koji su svoje potencijale razvili u metropoli, te se u jakoj konkurenciji izdigli svojom profesionalnošću i razmišljanjem “van kutije”.
«Druga strana oglašavanja» kako glasi naziv predavanja Stipe Bačića započela je kratkim rezimeom Stipine karijere od njegovih početaka u agenciji Drop, preko planetarno popularne agencije Bruketa, Žinić & Grey, pa sve do njegove današnje agencije Señor. Brojne su poznate kampanje iza Stipine agencije koje smo imali priliku vidjeti poput primjerice onih za ISKON, a nakon kampanje o Matković vinima uzlazna putanja vinarima je bila zagarantirana. Stipe je imao i savjete za mlade koji počinju karijeru, a bilo ih je u publici.
Arcus klub POU Kutina bio je pun kao i na ostalim događajima u sklopu KultKina. Nadamo se da će jesen koja je pred nama predstaviti još kutinskih talenata koji svoje potencijale ostvaruju “van Kutine”. Nakon predstavljanja Stipe Bačića u sklopu događaja prikazan je i kultni film «A clockwork Orange» Stanleya Kubricka iz 1971.